הרב יוסי הינו אדם אחד המאגד עשרות ומאות רופאים

אמש (יום שני 2\08) ערך יו"ר עמותת 'רפואה שלמה' סדרת פגישות וביקורי חולים בבתי החולים בלינסון ושניידר.

בתחילתו של היום נפגש הרב יוסי עם עם הגב' ציפי וידר – מתאמת שירות בבית החולים בלינסון במחלקת  נשים ויולדות. היא שיתפה בשירות המיוחד והאישי שהמחלקה מעניקה לכל יולדת ומטופלת. ההתחשבות במטופלות הדתיות, הבנת הצרכים של החולות, סדנאות למגזר ופעולות מבורכות נוספות.

במהלך הפגישה נכנס בהפתעה ד"ר רוני חן – מנהל חדר לידה בבלינסון, המחזיק בהיכרות ארוכת השנים במהלכן הוא מייעץ לרב יוסי מרגלית בעניינים שונים הקשורים במטופלות הרות או יולדות. הרב יוסי הפנה אליו ייעוץ קצר במקרה רפואי מורכב של מטופלת בשבוע ה-28 להריונה, שהעמותה מטפלת בו בימים האחרונים.

משם המשיך הרב יוסי לבית החולים שניידר, שם נפגש עם משפחות מטופלים המצויים בתהליך ליווי וייעוץ ארוך של 'רפואה שלמה'. בהמשך אף נערכה פגישה בין הרב יוסי לבין מזכירת המחלקה שעוזרת רבות לארגון מאחורי הקלעים.

פגישה חשובה נוספת שנערכה בבלינסון הייתה עם ד"ר אבירם מזרחי – מנהל היחידה לחקר גידולי ראש – צוואר ובסיס גולגולת במערך א.א.ג בבית החולים בלינסון.

הקשר היומיומי בין הרב יוסי לד"ר אבירם מזרחי, הציל חיים פעמים רבות במהלך הטיפול של העמותה במקרים שונים. במהלך יום הייעוץ שנערך באשקלון בשבוע שעבר, הגיעו מטופלים רבים להתייעצות עם פרופ' מזרחי, ובמהלך הפגישה אמש סוכם כי יופק ערב ייעוץ פרטני בנושא זה עבור המטופלים הרבים שהגישו בקשה לייעוץ הלאה.

בהמשך הפגישה הצטרף פרופסור תומס שפיצר – מנהל היחידה לשחזורי ראש וצוואר בבי"ח בלינסון והשרון, ודיבר עם הנוכחים אודות פיתוח רפואי חדשני של ניתוח צוואר ללא חתך חיצוני, ושיתף במגוון דרכי טיפול וידיעות חדשות ברפואה בתחום זה.

לאחר מכן חזר הרב יוסי למחלקת נשים ונפגש עם פרופסור ינון גלבוע – מנהל יחידת אולטרסאונד בבית החולים בלינסון. הם חלקו זיכרונות מתקופות קודמות ושוחחו על צמתים חשובים בפעילות למען המטופלים במהלך היכרותם רבת השנים.

הרב יוסי שיתף את פרופ' גלבוע במיזם ימי הייעוץ המיוחדים של העמותה והלה הביע רצון להשתתף בימי יעוץ נוספים שייערכו בהמשך. "יש לנו יתרון", הוסיף פרופסור גלבוע, "שהמקרים המיוחדים שמגיעים לפתחנו מקבלים ייעוץ וטיפול גם ממחלקת ילדים בשניידר" זהו יתרון רפואי שנגזר מהיתרון של הקרבה הגיאוגרפית.

פרופסור ינון גלבוע, קיבל מהרב יוסי מסמכים רפואיים של יולדת המקבלת בתקופה האחרונה סיוע וליווי מהעמותה, אל הדיון הצטרפו רופאים בכירים נוספים על מנת להגיע להכרעה רפואית בעניינה.

בסיום יום הפגישות הארוך, בדרכו אל היציאה מבית החולים, הגיע לרב יוסי מרגלית מקרה התייעצות דחוף ממחלקת פנימית בבלינסון, בנוגע לטיפול שיקומי המומלץ ביותר לאחר השחרור. הרב יוסי, נפנה מיד לטפל במקרה ובהתייעצות עם מספר מומחים, הנחה את בני המשפחה המודאגים לאן כדאי לפנות.

אין ספק שהנוכחות בשטח של הרב יוסי מרגלית, היא אחד מהיסודות של הייעוץ, הליווי והתמיכה שהעמותה מעניקה לפונים. הרב יוסי הינו אדם אחד המאגד עשרות ומאות רופאים, מומחים, מנהלי מחלקות, מעבדות ומומחים מבכירי המערכת הרפואית בישראל.

קרדיט תמונות: רפואה שלמה https://refua360.co.il/

Print Friendly, PDF & Email