סדרת פגישות במחלקות שונות בבית החולים איכילוב

בתחילת השבוע נערך יום ביקור שכלל סדרת פגישות במחלקות שונות בבית החולים איכילוב.
גברת רותי סספורטס, סמנכ"לית המרכז הרפואי איכילוב, הזמינה את הרב יוסי מרגלית וחברי הנהלת עמותת "רפואה שלמה" לסיור במרל"ד החדש ובכל האגפים של המיון הגדול והמתקדם במדינת ישראל.
במהלך הסיור הודגם המערך החדש של קבלת המאושפזים למיון באמצעות מכשור וטכנולוגיה מתקדמת, כמו גם התייעלות חסרת תקדים במעקב הרפואי אחר המאושפזים. במיון החדש קיים גם מערך פסיכולוגי וטיפולי לקבלת נפגעי תקיפות מיניות ברגישות מהשורה הראשונה ובהצעת טיפול ראשוני והמשך מעקב לרווחת הנפגעים.
בהמשך הביקור, הרב יוסי מרגלית התקבל גם לפגישה מקצועית עם ד"ר שרון פלס,
מומחית באונקולוגיה, מנהלת השירות לגידולי מערכת העיכול וסגנית מנהל המכון האונקולוגי
במערך האונקולוגי בי"ח איכילוב. הרב מרגלית הודה לה על שיתוף הפעולה מול תיקים רפואיים שמתקבלים ב'רפואה שלמה' ושוחח עימה על תיקים שעל הפרק, שמע ממנה על מחקרים חדשים בתחום- בעיקר בנושא גידולי וושט קיבה- וסוכם על המשך קשר רציף למען החולים.
מאוחר יותר, המשיך יו"ר 'רפואה שלמה' לפגישה מקצועית עם ד"ר ארז סקפה, מומחה לרפואה פנימית וגסטרואנטרולגיה ורופא בכיר במכון למחלות דרכי העיכול, כבד וגסטרו. ד"ר סקפה שיתף בדרכי טיפול ובניתוחים מורכבים וייחודים בתחום של וושט ולבלב. בפגישה נידונו דרכי פעולה חדשניות ויעילות להמשך שיתוף הפעולה בינו לבין העמותה.
את חתימת הביקור של הידוק הקשרים עם המחלקה האונקולוגית באיכילוב, עשתה פגישה חשובה של הרב יוסי מרגלית עם גב' מיכל בר יוסף, אחות אחראית מרפאה אונקולוגית בבית חולים איכילוב.
בנוסף על דרכי ההתקשרות ההדוקים שסוכמו בין השניים, הם דנו על מקרה מורכב של חולה בסכנת חיים שמצויה בליווי ומעקב של העמותה, חיבור עם הצוות המרכזי, הגשת תמיכה פסיכולוגית וקישור המחלקות השונות הרלוונטיות לתיק הרפואי.
יום הביקורים הזה, הוא עוד חוליה רבת משמעות במערכת היחסים העמוקה עם המרכז הרפואי איכילוב, שנותן יד בתיקים רפואיים רבים שמפנה אליהם הרב יוסי מרגלית ועוסק בשליחות יום-יומית של הצלת חיים וטיפול מקצועי וחסרת פשרות במאושפזים.
Print Friendly, PDF & Email