בהשתדלותנו נערך ניתוח חירום לילי מציל חיים

זה כמעט תמיד מתחיל בשיחה דחופה, כמי שעוסק ברפואה, אתה כבר יודע שהשעות הקרובות הולכות להיות אחרת מהמתוכנן. האדרנלין עולה ואתה חדור מטרה, להציל!

הלילה רק התחיל. בני משפחה של יהודי יקר, חולה אונקולוגי מאוד מורכב מדווחים שהחולה סובל מכאבי בטן עזים. אי אפשר שלא היה לשמוע ברקע את צעקות הכאב הנורא. חייבים טיפול דחוף.

לאחר סדרת טלפונים בהולה הקפצנו את אנשי הרפואה הטובים ביותר, דאגנו שיגיע מיידית לבית חולים מוביל באזור המרכז, במעקב רצוף שלנו, כבר נערכו לקבלתו ומיד הוכנס לצילום CT ואבחון דחוף כשהרופאים לא נותנים לו סיכוי לחיות, או במקרה הטוב יאלץ לחיות את המשך חייו עם 'סטומה' מגבילה.

בשעות הבאות התרחשה דרמה בבית חולים, החולה עבר ניתוח חירום לילי של 3 שעות כשהרופאים נלחמו על חייו. ניתוח מורכב שהסתיים בהצלחה גדולה.

'חור במעי' היה גוזר את דינו של החולה תוך זמן קצר, ובסיעתא דשמיא, במאמץ גדול ובמרוץ נגד הזמן, הצלחנו להביא בשעת לילה מאוחרת את אנשי הצוות והרופאים הנכונים ברגע הנכון.

למחרת הניתוח, בהתאוששות, נכנסו לחדרו הרב יוסי מרגלית – יו"ר "רפואה שלמה" יחד עם סגל הרופאים והמנתח הבכיר והוסבר למטופל על נס ההצלה שלו כשכולם תומכים בו ונותנים לו כח ותקווה להילחם על חייו בהתמודדות האונקולוגית שבה הוא מצוי.

בניסי ניסים, הצלנו לו את החיים והוא יכול לחזור לתפקוד ולשגרה. נשלח לו מכאן רפואה שלמה במהרה.

Print Friendly, PDF & Email