גוגל פיזי למאושפזים- עמדות מידע על עמותות וארגוני חסד

סיקור פגישת צוות מקצועית מ – 11/7/22 בבית החולים בילינסון, בפתח תקווה.

בפגישה נכחו – היועץ הרפואי הרב יוסי מרגלית, אלון נבט, סגן מנהל בית החולים. בהמשך הצטרפה לפגישה מיכל שטיינמן – אחות אחראית בחדר מיון.

במהלך הפגישה הציגו הצדדים כל אחד את תפקידו ועיסוקו, ודנו בדרכים בהם ניתן לשתף פעולה בין כל הכוחות.

בין השאר, נידונו סוגיות כמו השת"פ היומיומי בין הרב יוסי מרגלית לסגל בית החולים, חדר מזוזה – חדר שבו יהיה כיבוד קל למאושפזים ומלוויהם, סידורי כניסה עם תג לבית החולים, עמדות מידע על כל נותני השירות וארגוני המתנדבים שקיימים בבית החולים, הכולל גם מידע מאוגד על שירותי הדת במקום. בין היתר דובר רבות על האופציה לשחרר מטופל ביום שישי לפני שבת, ולאפשר לו להגיע במוצ"ש לקחת את מכתב השחרור.

היושבים בפגישה העלו על סדר היום פרויקט שנידון בעבר וחשבו כיצד להחזיר ולהעמיק את שירות ההתנדבות בחדר המיון, כמו גם העלו הדגשים בנושא הבאת מתנדבת שתהיה מתאמת הקשרים בחדר המיון.

הפגישה נחתמה עם רשימת ביצועים ובירורים וסוכם להיפגש שוב כחודש ימים לאחר מכן על מנת לדון בממצאים שעלו מהשטח בנוגע לכל העניינים הדורשים טיפול.

בשיחות שקיימנו עם דוקטור אלון נבט, בלטה התרשמותו מהעשייה של 'רפואה שלמה': "התרשמתי לחיוב מפעילותו של הרב יוסי מרגלית ואנסה לעזור ככל האפשר".

הרב יוסי מרגלית היה שבע רצון מההתקדמות שחלה בפגישה זו: "ראיתי את הרצון של אלון היקר לעזור באמת לחולה. גם התנהלותו היומיומית מעידה על כך. בטוחני שנצליח לשתף פעולה במגוון רב של נושאים נוספים".

קרדיט תמונות: 'רפואה שלמה'

סגן מנהל בית החולים בלינסון – דוקטור אלון נבט
בביקור אצל מטופל במחלקה פנימית- בלינסון
עם רב בית החולים בלינסון – הרב ישראל בבציק

 

Print Friendly, PDF & Email