שיתוף פעולה מבורך בין 'רפואה שלמה' לבית החולים 'הלל יפה' בחדרה- עכבו אחר הפרסומים, המשך יבוא….

בביקור עם הנהלת המרכז הרפואי - הלל יפה בחדרה

סיקור פגישה מקצועית שנערכה ב- 10/7/22 בבית חולים הלל יפה בחדרה.

בפגישה נכחו – הרב יוסי מרגלית, יועץ רפואי, דקלה דהאן שריקי, סגנית מנהל בית החולים, פרופסור אילן ברוכים, מנהל מחלקת גינקולוגיה מיכל מיינהמר ודקלה רוזנפלד מעמותת הידידים של בית החולים.

בפגישה, שהוגדרה כמוצלחת מאד, דובר על שיתופי פעולה במגוון נושאים, בין השאר: הצעה ליום היכרות עם שאר המחלקות בבית החולים לצור העמקת המחקר של יוסי מרגלית לטובת החולים הפונים אליו לייעוץ, כמו גם ימי עיון והרצאות של רופאים מבית החולים בקהילה.

על מנת לבצע הנגשה מותאמת לציבור המאושפזים הדתיים, הוחלט להתייעץ עם רב בית החולים, הרב דובב בינדיגר, על מגוון יוזמות ושאלות הלכתיות. בית החולים הביע עניין רב במיזם ימי הייעוץ חינם של עמותת 'רפואה שלמה' וביקש להשתתף ביום הבא שיופק באזור חדרה.

נקודה חשובה שהועלתה בפגישה הייתה המרכז שבית החולים פתח למען נפגעי תקיפות מיניות והוא כיום מהגדולים בתחום.

בנוסף התייעצות רבתי נידונה בנוגע לתרומות פילנתרופים של מכשור רפואי טכנולוגי מתקדם ועל הסיוע ש'רפואה שלמה' יכולה להעניק בעניין.

בית החולים הביע עמדה ברור לאורך הפגישה כולה, כי הוא ישמח לשתף פעולה במסגרת האופציות העומדות לרשותו לעזור לרב יוסי בכל בקשה וסיוע הנוגעים לפניות הרבות שהוא מקבל מצד חולים ומאושפזים.

*פרופסור אילן ברוכים, המצוי בהיכרות רבת שנים עם הרב מרגלית, נפעם מהעשייה הציבורית: "אני מכיר את הרב יוסי מרגלית שנים רבות, הנתינה שלו לזולת, והפעילות למען האחר, מפעימים אותי כל פעם מחדש. אני שמח שהתכנסנו כאן ובטוחני שנציל חיים ביחד."

הרב יוסי מרגלית, הביע אף הוא את הכרתו בתרומה האדירה של שיתוף הפעולה של העמותה עם בית החולים:* "הפגישה היום היא אבן דרך להנגשת בתי החולים הפחות מוכרים ודרכם לתת לאנשים את הטיפול לו הם זקוקים. שיתוף הפעולה הזה הוכיח את עצמו בעבר, וכעת בוודאי שיהיה לתועלת."

בביקור עם הנהלת המרכז הרפואי - הלל יפה בחדרה
בביקור עם הנהלת המרכז הרפואי – הלל יפה בחדרה
Print Friendly, PDF & Email