מפגש עדכון: בכירי יועצי הרפואה במחלקה לקרדיולוגיה – בית חולים "אסותא" אשדוד

כשמערך הלב בבית חולים "אסותא" אשדוד, מבקש לעדכן בהתפתחויות חדשות, אז אנו מתייצבים.
כך נפגשנו קבוצת יועצי רפואה עם בכירי הרופאים במערך הלב למפגש שסיפק מידע חדש מהמחלקות בהתמקדות בפיתוחים ושירותים חדשים, פרוצדורות חדשניות והתרשמות בשידור חי מצנתור.
את המפגש פתח פרופ' אלי לב – מנהל המערך הקרדיולוגי ב"אסותא – אשדוד", שסיקר את עולם הצנתורים ושיתף מידע חשוב בתחום, על השולחן עלה נושא חוסר זמינות בתורים והועלו הצעות לטיפול בדבר. פרופ' אבישג לייש פרקש – מנהלת יחידת האלקטרופיזיולוגיה וקוצבים, הציגה את כל האופציות והטכניקות שהם מבצעים, בנוסף, התייחסה בדבריה לבדיקת TILT לזיהוי שינויים בלחץ הדם ובפעילות הלב וכן על דרכי המניעה והטיפול בשבץ מוחי. ד"ר אייל בן אסא – מנהל שירות מסתמים ומחלות לב מבניות, דיבר על תחום הצנתורים המבניים של הלב וגם על העבודה יחד עם אסותא תל אביב ועוד בתי חולים. מומחה הקרדיולוגיה – פרופ׳ זאזא יעקבישוילי, הרחיב על תחום קרדיו-אונקולוגיה וכל הבירור שהם עורכים ומשתפים פעולה עם רפואת הקהילה.
המפגש היה גדוש בנתונים חשובים ועדכניים שישפיעו בס"ד להתאמת טיפול ממוקד בחולי לב. בסיומו ערכנו סיור במחלקה והתרשמנו מאוד לטובה בצורה יוצאת מן הכלל. נפרדנו בידידות מהצוות הרפואי, בסיכום על המשך שיתוף פעולה.
Print Friendly, PDF & Email