הרב יוסי מרגלית משתתף בכנס ה16 של ה- AACNS 2022

בקיץ 2022 (6-8/09/22) התקיים בירושלים הכנס ה-16 של האיגוד לנוירוכירורגיה אסיה-אוסטרליה בעיר בה ההיסטוריה פגשה באופן חסר תקדים את המדע- ירושלים. בהפקה יוצאת דופן של AACNS 2022 – Jerusalem ובשיתוף עם בכירי המערכת הרפואית בישראל התקיים הכנס מעורר ההשראה שקיבץ כ-800 רופאים, פרופסורים ומומחים מכ-58 מדינות במלון דן בירושלים לקונגרס שנמשך שלושה ימים.
הרב יוסי מרגלית שהוזמן כאורח הכבוד ע"י פרופסור שלמה קונסטנטיני, נוירוכירורגיה ילדים-איכילוב, שהיה ממארגני הכנס, פגש אינספור רופאים ומומחים בעלי שם ושוחח עימם על העשיה הרפואית-ציבורית שלו, ואלו הביעו עניין לשתף פעולה ולהירתם לטובת החולים הפונים ל'עמותת רפואה שלמה' ברמה הבינלאומית במידת הצורך.
מפגש פסגה כזה שמאחד את טובי המוחות בעולם לכנס אחד מרובה הרצאות ומושבים, תחת הכותרת של AACNS – JERUSALEM
Asian Australasian Congress of Neurological Surgeons 🧠
היווה קרקע פוריה למפגש עם בכירים בעולם הרפואה המשתפים פעולה עם העמותה, עם רופאים שסייעו בעבר במקרים של הצלת חיים שטופלו ע"י העמותה- וכמובן ליצירת קשרים חדשים וחיבורים אסטרטגים לטובת החולים הפונים ל'רפואה שלמה'.
אחד ממפגשי הפסגה במהלך ההשתלמות שהרב יוסי מרגלית ערך במקום תוך השתתפות ברוב המושבים (ואף קיבל תעודה כמצורף) היה סוף כל סוף מפגש פנים מול פנים עם נוירוכירורגים בעלי שם מרחבי העולם איתם היה במגעים במהלך תיקים רפואיים בהם סייע במהלך השנים; מנתח מוח בעל שם עולמי מאפריקה, פרופסור ג'ון בומה שהינו אחד ממנתחי המוח הגדולים בעולם שהגיע בשנה האחרונה לשיא של מעל 2000 ניתוחים.
פרופסור ג'פרי ביסוף מנתח מח מהגדולים בעולם ששמח לפגוש את יוסי וזכר את החולה ששלח אליו לפני מספר שנים לניתוח מורכב של מעל יממה. מרגש היה לחזות במפגש הזה ולהיווכח ברגשי הערכה ההדדיים בין השניים.
אישיות נכבדת נוספת היא פרופסור ברגר מסן פרנסיסקו שמטפל במשך מספר שנים בתיק רפואי שהרב יוסי הפנה אליו בעבר ופועל ללא לאות לטובת החולה.
בין השאר יוסי מרגלית שמח לפגוש במהלך המושבים השונים ובהפסקות, בהרצאות ובכנסים את הרופאים הבאים ממגוון מדינות ברחבי הגלובוס:
פרופסור מארק בילסקי,
Andreas von deliming,
Christian seneft,
Aliasgar Moiyadi, India
מאנפרד ואסטפאטאל גרמניה,
אליאסגר מויאדי הודו,
Rutka פרופסור נוירונקולוג טורנטו
רוג'ר שטופ,
אדם סונאבנד אמריקה,
מאנפרד,
Ann Lauth
Print Friendly, PDF & Email